Recenze (114)
Iluzionista (2006)
Přeočekával jsem se...bohužel :( mě to slovo "mysteriózní" tak navnadilo a já čekal něco tak úžasného, že mě to až zklamalo. Ale to mě od slušného hodnocená neodradí, vskutku to moc pěkné bylo, i když si nejsem moc jistý, jak to všechno bylo, ten závěr nepřinesl tak dobré vysvětlení jak jsem čekal.
Indy & Wich - Kids On The Click Tour 2007 (2007) (koncert)
Jsou to kluci růžoví, no...takový mám rád :* (bezva dokument o bezva kamarádech, co pálí karavan, sprejují, rapují a jmenují se třeba Christodoulou)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
No, jisté věci byly až moc absurdní. Též byl celý film postaven na omylu několika kreténů, což je to nejhorší, co se mi může stát...proto i při výskytu velkého množství skutečně vtipných momentů zůstanu u 4* za osobní zklamání z děje.
Jak funguje katolícka cirkev (2007)
Považuji to za vskutku roztomilou zábavu. Ta samozřejmost, s jakou bylo vše odprezentováno byla k popukání. Jo a že by ta pointa na konci byla nějak moc liquid, snad víc než dubstep, tak to si nemyslím. Ale nezklamala :)
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Kurva fakt fuj! Jsem tomu chtěl hvězdičku ubalit ze soucitu a za dobrý konec, ale začínám už pomale zvracet, takže okamžitě stupeň dolů, je to prostě ohavnost....(5/300)
J. Edgar (2011)
Tak asi bych více ocenil film žánru životopisný bez jistých skandálů a sviňáren, kde by hlavní představitel byl veskrze kladný. Hoover byl veskrze čurák, bohužel. Navíc ty problémy kolem jeho "komplikovanej sexuality" mě moc nenadchly, nebylo mi z nic dobře. Aspoň díky za Leonarda...a asi i toho zlouna z TSN Hammera, stejně tak za převažující téměř bezbarví, což kupodivu není pozitvní (Kdo by to byl řekl?!), ale tady se to hodí (Tak tohle taky nikdo nečekal, viďte? Stejně tak asi nikdo nečekal, že budu psát o tom, že to nikdo nečekal). Pes.
Jen 17 (2013)
Co to je? To je film nebo tak něco?
jOBS (2013)
Jobs je úplně jiný než já (tím končím kopírování) Nevěděl jsem, že o něm nic nevím, tak jsem se aspoň trošku dozvěděl. Přišlo mi zvláštní, jak film vzhledem k celkem dlouhé metráži rychle uběhl, aniž bych zaregistroval nějak mnoho výrazných momentů a vůbec nějakých momentů. Ale jinak jsem se trošku poučil a možná i pobavil, to už sám nevím.
Kameňák (2003)
(2/300)
Kameňák 2 (2004)
Prostě špatný...jednotka mě ještě zaujala celkem slušně, ač to byla taky hold sračka, ale tohle mě neoslovilo ani, ani za tu ...ale tak směle pokračuji v krasojízdě tím nejhorším, co zdejší databáze udává. (6/300)