Recenze (23)
Železná srdce (2014)
Škoda,že poslední scéna je dost přehnaná a pak ještě druhá věc i Německé ženy byli znásilňovány vojáky spojenců,takže zas tak na růžovo to nemělo být,proto 3 hvězdy.
Chraň nás od zlého (2014)
Tak po dlouhé době,film s prvky duchařiny,má to náboj,svižnost,není kdy se nudit.
Dárce (2014)
Pěkná oddychovka,která vede k zamyšlení jak se vůbec k sobě chováme....
Borgman (2013)
Nemám slov prostě tak divnej film,že sem vydržel až do konce a teď sem zralej na brčko...
Orphan (2009)
Už dlouho jsem se tak nebavil jako tady u toho,Kuřimská kauza je proti tomuto hadr...
Doupě (2014)
No právě sem shlédnul originál,který je o 10 let starší,už tenkrát to nemělo hlavu a patu a tak tomuhle dávám o jednu hvězdu více,za snahu,že ze slátaniny udělali docela koukatelnej adrenalin,sice si musíte vypustit dialogy a pointu,ale akce ve filmu odvedené bravurně skoro až ke 4 hvězdám.
Okrsek 13 (2004)
Bohužel včera jsem měl možnost vidět nejdříve remake tohoto filmu a až následně film tento.Bohužel tohle je taková slátanina,že ty 2 hvězdy jsou za to co předvádí Bellea.
V bolestech (2013)
Tu jednu hvězdu mají protagonisté za snahu,jinak mi ten film bohužel vůbec nenadchl,vše působí moc uměle a chaoticky ,prostě 85 minut ničeho....
Du cheng feng yun (2014)
Výborná komedie v podobě Hong Kongu,upřímně jsem byl překvapen spádem zvratů jak slovních tak dějových a samozřejmě nechybí ani dobré bojové scény.
Střelci na útěku (1998)
Kuva tolik olova se jen tak nevídí,co by Bolševik zato ve sběrně dal :-)