Recenze (447)
Robin Hood (2010)
Jako pre-quel ke slavnému příběhu to ujde, ale přeci jenom, ten klasický, všem známý příběh je mnohem lepší. Russell Crowe jako vždy skvělý, jen Ridley trošku nezvládl scénář.
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Průměrný nápad, průměrné zpracování. Nic vynikajícího, ale ani nic špatného. Rád se na to podívám, ale že bych každý den utíkal k televizi jen abych stihl každou vteřinu....ne, tak dobré to není.
Varan vs. Kobra (2005) (TV film)
Chtěl jsem dát hvězdu za obsazení Jerri z Kdo přežije, ale její nulové herecké výkony mi v tom zabránily.
Ulice (2005) (seriál)
Prvních 50 dílů ušlo. Těch zbylých několik tisíc by měly být smazány. Na tohle se hodí označení seriál o hovně. Celou dobu se nic neděje. Dialogy jsou o ničem, děj je o ničem. Seriál o ničem.
Návrat vraždících bestií (2012)
Jsem vyloženě alergický na tyto filmy. Všechny jsou naprosto stejné, jen s jinou příšerou a jiným obsazením.
Autosalon (2005) (pořad)
Mám raději Top Gear. V autech se vyznám jen tak okrajově a proto mě tento seriózní pořad moc nebere. Ty občasné vtípky nejsou vtipné a narušují jinak naprosto seriózní recenze aut. Na druhou stranu pochvala za skvělý výběr hudby.
Vinaři (2014) (seriál)
První díl vypadal slibně, ale potom to šlo z kopce. Taková Ulice z moravského prostředí. Hvězda za Rodena.
Procitnutí (2012) (seriál)
Celou dobu to vypadalo na naprosto skvělý seriál a i předposlední díl jsem si užíval. Ale ten závěr všechno zkazil. Zvrat byl dobrý, ale způsob kterým se to vše vyřešilo byl naprosté scifi a na seriál této kvality byl hodně slabý.
Nultá hodina (2013) (seriál)
Skvělý záporák. Toť vše. Jinak to ničím nepřekvapí ani nenadchne.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Až na poněkud slabší druhou povídku (slabší, ale pořád dobrá) je to skvělý film.