Recenze (36)
Wind River (2017)
Po dlouhe dobe velice dobry thriller s neokoukanymi herci, dobrymi hereckymi vykony a hlavne kvalitnim, rekl bych lidsky napsanym scenarem.
Sněhulák (2017)
Koncepcne nezvladnute, cloveka to vubec nevtahne do deje.
Tchyně (1985) (TV film)
Vera Galatikova v roli na miru.
Znamení (2002)
Absolutni nuda
Pinocchiova dobrodružství (1996)
Krasne zpracovani klasicke pohadky
The F Word (2013)
Film plny zvastu o nicem, na to se fakt nedalo divat
Smrtelná kořist (1987)
Akcni klasika
Řád (1994)
Vyborna atmosfera a dialogy. Spor cirkevni a svetske moci se zajimavou zapletkou. Za zminku stoji i kvalitni herecke vykony.
Hon na myš (1997)
Za hudbu a remeslne provedeni. Jinak me ten film spis rozciloval. Nevim, co ma byt vtipne na nesmyslne destrukci vladtniho domu.
Poslední propadne peklu (1982)
Perfektni atmosfera syroveho stredoveku, jen skoda toho slabsiho a nudnejsiho scenare.