Recenze (25)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Taktéž se shoduji s Andrejkou a jejím potomkem, který měl na mámu neobyčejné štěstí!!! Můžeme jen tiše závidět. Hrozně rád bych se s Andrejkou projel v čokoládové řece! Je to můj sen!
Kůže, kterou nosím (2011)
Plně se ztotožňuji se svojí kamarádkou Andrejkou! Je to bystrá dívka a má vždy pravdu! "Tak nevím, jak ohodnotím tuhle, až geniálně natočenou, zvrácenost. Začátek vypadal zajímavě - plastický chirurg vyvíjející novou, zázračnou kůži, na kterou si nedělají chutě komáři a která se nespálí. Pak jsem ale silně znervózněla a postupně jsem se dopracovala až k šokujícímu odhalení. Osobní, rodinná tragédie Antonia dohnala k pomstě. Jenomže se do ní nějak moc vložil a nakonec místo mozku začal poslouchat své hormony. Úchylné. Škoda jen toho konce. Osobně bych si chtěla mnohem víc vychutnat závěrečné reakce zúčastněných."
Mr. D (2012) (seriál)
Název je zavádějící. O porno se nejedná!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Colin má bezvadňoučký zadeček, skoro tak pevňoučký jako můj přítel Radeček!
Přátelé (1994) (seriál)
87 hodin sraček, ve zdraví přečká, jedině puberťáček, tečka.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Seriál jsem poznal a velmi rychle doznal, že je to píčovina jako vrata, která musí být nemilosrdně sťata!
Nedotknutelní (2011)
Chceš-li velký divácký úspěch mít, stačí negra s kriplem obsadit!
Hanebný pancharti (2009)
Kam se hrabe Avatar...♥♥♥ Nejsofistikovanějí je závěrečné rozstřílení Dolfíka.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
G E N I T Á L N Í → D Í L O
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
♥101010♥