Recenze (551)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Mládí už se nevrátí a stáří stojí za prd...víc se z tohohle filmu nedozvíte. Přičtěte si k tomu fakt, že scénář se občas humorem přibižuje Kameňákům, kamaremana někdo den před natáčením naučil pracovat s hloubkou ostrosti (a ten si to zjevně užívá) a nakonec vám vyjde, že jediný člověk, který odvedl slušnou práci, je autor hudby.
Wrestler (2008)
Nehodlám se posadit na zadek jen z faktu, že za kamerou stojí Aronofsky a před ní zápolí Rourke. S čistou hlavou si troufám tvrdit, že jde o lehce naprůměrné sociální drama, jakých existují stovky. A z toho šedého průměru Wrestlera zvedá jen Rourkův výborný výkon (na jeho poměry standardní) a závěrečný Ram Jam (speciální úder hlavního hrdiny). Kvality podobně laděných trhaků (Million Dollar Baby) nebo i podařených podpultovek (Muž bez kůže) Wrestler podle mě nedosahuje.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
David Fincher by dokázal vizuálně úchvatně zfilmovat i telefonní seznam. Když dostane do rukou příběh muže, který mládne v průběhu 20.století, je to vážně 159 minut čisté obrazové krásy. I příběh je to velmi sugestivní, ale nemůžu si pomoct...obsah za formou LEHCE zaostává.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Po velmi slibném a hodně líbivém začátku přichází dost velký scénaristický (nikoliv režisérský) propad a z Indyho se stává slátanina bez nadhledu. Naštěstí je tu ale poslední scéna s kloboukem. Když ho Shia LaBeouf zvedal ze země a chystal se ho nasadit na hlavu, vařila se ve mě krev. Ale naštěstí mu Ford hned dal najevo, že on je tady jediný Indiana Jones. Beru to jako Spielbergův příslib, že kruh je uzavřen.
Film Noir (2007)
Vcelku zajímavý noirový příběh, který je až příliš často narušován nepochopitelně tupou "videoherní" animací. Scény, ve kterých si hlavní hrdinové střílí z desti metrů do svých tělesných schránek kulometem a tak nějak se nemůžou trtefit, sráží film do kolen.
Max Payne (2008)
Troufám si tvrdit, že víc už to zkazit nešlo.
Zlo mezi námi (2003)
Konečně film, který se nebojí naplno říct, že sociální demokraté jsou v jádru nejlepší lidé :-D Ale dost provokací, Ondskan je prostě povedený severský snímek, který sice neukazuje nic nového, ale i tak svou intenzitou strčí hravě do kapsy většinu žánrových kolegů.
Quantum of Solace (2008)
Nový Bond si půjčuje z M:I:III (rozpoložení hlavního hrdiny a promluvy záporáků), což je moc dobře a pak také z Bournea (akční scény), což je moc špatně. Naštěstí Marc Foster není takový neumětel jako Paul Greengrass a proto si tolik nemusí dopomáhat třepotem kamery. Ve výsledku je Bond o třídu lepší než Bourne a jen lehce za Huntem.
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilace)
Futurama nikdy nebyla, není a ani neměla být parodií. Tvůrcům ale evidentně zvlhnul střelný prach a tak jim za tu půlhodinovou zbytečnou nudnou pánoprstenovskou záplatu dávám jen 3*
Letec (2004)
Tohle je naprosto ukázkový "neurazím - nenadchnu" film.