Recenze (277)
Všiváci (2014)
...škoda slov... srovnatelné s totální vypatlaninou Na vlastní nebezpečí... vlastně, když tak o tom přemýšlím, Langamajer začal s Proč? a stále nám naše stálice neodpověděla... proč se teď ptám já, je vlastně záhada... protože tady je možné jen zalézt do kouta a tiše skučet... proč já hlupák jsem radši nedělala něco užitečného... protože tohle není jen zmařený čas, z tohohle ti pitomci žijí... doufám, že je takovéto propracované postavy chodí strašit...
Na vlastní nebezpečí (2007)
ať žijí slabodušší tvůrci a jejich herečtí lokajové... bravo...
Crash Road (2007)
...někdy jsem holt sebemrskač...
Terapie - Série 1 (2011) (série)
na český projekt je to dobré... dobré není - to není špatné... dobré je víno, chleba a odvaha zkusit... takže tenhle seriál je dobrý... nehodnotím ho z profesního hlediska, i když bych mohla... hodnotím ho jako pokus o to, chodit s někým denně do práce a být pozorovatel... nastavovat si zrcadlo pro vlastní život a mít možnost učit se... to je cenné a veskrze dobré...
Padesát odstínů šedi (2015)
...problém není téma, ale nuda... nedotažené, melodramatická bublina, která splaskla jako se nafoukla... no a to je asi tak všechno...
Vyšší moc (2014)
...já nevím, jak to dělaj, ale dělaj to sakra dobře...
Mr. Robot (2015) (seriál)
...překvapení... a skvělé... už za web stránky jednoznačně 5... normálně nehodnotím po pilotu, ale nápady ve scénáři a malek ve skvělém kolotoči... bomba i po dalších dílech, zatím drží laťku vysoko
Mami! (2014)
...těžko se něco říká tam, kde bylo vše řečeno... dynamický film se vším, co k dobrému bijáku patří... pomalé scény, dlouhé záběry zblízka nadupané emocemi, skvělé téma a VYNIKAJÍCÍ herecké koncerty... skvělé, chtělo se mi vstát a dlouho tleskat a volat bravo...
Kawasakiho růže (2009)
...tak nějak nevím co s tím... hřebejkovi filmy mi nikdy neseděly, nikdo jsem nepropadla "fenoménům" české tvorby s jeho podpisem... tohle snad byl poctivý pokus, přechroustat, strávit a vyplivnout citlivé téma... jen... je jednomu z toho těžko od žaludku... ne snad kvůli velkému soustu, ale bude dobře počkat do rána a vytrávit... a druhý den si kousnout do něčeho jiného, do dobrého pořádného filmu... řádně prožitému, odpracovaného a bez kalkulu... poděkování hercům, zejména "staré škole"... díky tomu bylo hlubší to, co hluboké nebylo... tak tak... nějak...
Whiplash (2014)
...neuvěřitelné... to nejlepší, co jsem z hudebních filmů kdy viděla... ještě teď mám jazzující tep... nechápu, jak tohle natočili, ale to je jedno... bomba... exelentní a ještě jednou poklona... a že u toho budu mít víc nahnáno, než u jakéhokoli thrileru je na tom to nejlepší... tajemství dobrého jazzu je mystérium...