Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Temný případ (2014)
Hannibal (2013)
Tři mušketýři (2014)
Případy 1. oddělení (2014)
Domek z karet (2013)
Francis Underwood je chladnokrevný politik a muž činu, který ví co chce a nebojí se jít za svým a to i přes ,,mrtvoly”. Vynikají Kevin Spacey v roli politika a manžela, v tomto původně britském seriálu, nám ukazuje jaká je skrytá stránka veřejného dění a jak lze získat moc. Poutavé, chytré, skvělé natočené s vynikající atmosférou a skvělým obsazením. House of cards jednoznačně patří mezí nejlepší seriály posledních let.
Cizinka (2014)
Skotsko, 18. století plné typických zarostlých, špinavých, sprostých ,,horalů" a do toho všeho příchod vzdělané angličanky z roku 1945. Velmi dobře obsazený seriál, ve kterém si každý najde to svoje (lásku, nenávist, hrdinství, válku i smrt). Během druhé série seriál přidává i více krvavých scén a střetů vojsk, čímž se příběh příjemně zrychluje. Seriál má skvělou atmosféru, krásné prostředí Skotska, občas i s typickým jazykem, a navíc i vynikajícího padoucha (Tobias Menzies).
Proč? 13x proto (2017)
Jedna z nejlepších seriálových novinek roku 2017. Hlavní postava spáchá sebevraždu ještě před začátkem série a my následně sledujeme kroky, které ji k tomu vedly, ať už jsou opodstatněné či ne. Pravdou je že pořádně chápu až předposlední důvod (Bryce), u ostatních mám menší problém a jsou dle mého názoru řešitelné, ale o tom by samozřejmě nevznikl tento seriál. Seriál velmi zajímavým způsobem ukazuje minulost i přítomnost a zároveň je do sebe zamotává, až se člověk musí orientovat podle zranění na hlavě či náplasti. Příběh má skvělou atmosféru a naštěstí je bez zbytečných klišé a jiných vyplňujících momentů. Celkově však mohl mít trochu více ukončený poslední díl, tak aby byly vidět i následky jednotlivých činů.