Recenze (264)
Tichá bolest (1990)
Nadčasový film,který ukázal jaký byli komunisti prasata a ukazuje i dnešním tupým lidem, kteří stejný komunistický prasata volí!Výborny výkon samozřejmě R.Hrušínského a i dalších herců,myslím,že dnešní mládež a parchanti,co jen berou drogy a hulí trávu, by se na tento film měli podívat,aby viděli co by se jim dříve mohlo stát..!
Bizarní jídla: Lahodné destinace (2015) (pořad)
Dobry pořad kde češi uvidí, že si tady žereme vlastně super a zbytek světa žerou opravdový humusy..🤣🤣🤣
Veřejní nepřátelé (2009)
Naprosto super gangsterka ,kde autoři čerpají z opravdového života kriminálníka,ktery opravdu páchal zlo a výborný Johnny Depp to vystihnul bravurně a ten film opět patři celosvětově za super dílo.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Náhodou super film a mě se to líbilo jen škoda že rozdávají karty v kině a není vlastně jasný kde a jak to použít..jinak sranda film a 5 hvězd
Kamarád do deště (1988)
Nechápu trapáky co tady davaji 3 a méně hvězd na co si hrajete lopaty?Sami umíte kulový a tohle je jeden z nej filmů Perfekntní ukázka jak to za komančů fungovalo a kdo se nebál měl se dobře..za mě 5 hvězd!!!
Bez soucitu (2010)
Naprosto výborný film kde John Travolta exceluje jako nelítostný zabiják drogových grázlů.Výborné dílo které ukazuje jak je lepší se vykašlat na trapné zákony a dnešní trapnou dobu kdy kriminalisté nemohou proti těmto darebákům skoro vůbec zakročit,aby náhodou něco neporušili.Za mě 5 hvězd a Ti ubožáci dole, co dali 2 hvězdy jsou trapáci a at koukaji na pohadky o Křemílkovi
Tankový prapor (1991)
Super film a lepši nez paskvily co dnes se točí a za mě letí 5 hvězd a tupci pode mnou at si trhnou hnátou!
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Ano šéfe,super pořad.Teď jsem viděl starší díl z Rožnova kde podnikají dva blbci kterým spadlo do klína dědictví v řadě desítwk miliónů...jak takový lidé mají vůbec tu drzost provozovat pivovar,lázně atd.a přitom neumí totálně nic vidláci!!
C. a k. polní maršálek (1930)
Nechápu jak někdo zde dává 3 trapný hvězdy, když Vlasta Burian je králem komiků a návštěvníci v Té době,kdy se jednalo o prvni zvukový film a byl velmi vtipný,trhali rekordy....Za mě jeden z nelepších filmů.
Rozpaky kuchaře Svatopluka - Pivař (1984) (epizoda)
Super seriál mého mládí a oproti dnešním trapnym seriálům super nápad s volením diváků u vypínačů atd.a samozřejmě perfektní výkony herců a hlavně Josefa Dvořáka...