Recenze (3 780)
Syn temnoty (2019)
Aby sme vedeli, že adoptovať temného Supermana sa neoplatí.
Kursk (2018)
Nejak ma to ku chlapom na palube ponorky vôbec nepritiahlo.
Hellboy: Královna krve (2019)
Toto sa vôbec nepodarilo. Späť do pekla s takýmto Hellboyom.
Ve jménu krále (2007)
Jáj, hlúpučké.
Šest směšných (2015)
Mimoriadne hlúpe aj na Adama Sandlera.
Divoké kočky (2000)
Piper bola rozkošná naivka.
Skrytá čísla (2016)
Rýchlo mi to ubiehalo a herci aj ich výkony mi boli veľmi sympatické.
Arrow - Nový začátek (2012) (epizoda)
Je to pozerateľné, ale nie svetoborné.
Američtí bohové - Série 1 (2017) (série)
V podstate by som prvú sériu vedel dať do jedného nudného dielu a druhú sériu by som ani netočil.
Američtí bohové - Come to Jesus (2017) (epizoda)
Ani v poslednom diele nedošlo k ničomu prevratnému.