Recenze (21)
Popelka (2015)
Krásně natočené. Vizuálně skvělé. Ale, pořád je to jen Popelka.
Jurský svět (2015)
Koho baví ještěrky, tak ten si příjde na své. Pro mě hovadina za moooooc peněz.
Utajená operace (2010)
Naprostá hovadina. 90 min. utrpení.
Jarmark marnosti (2004)
Jedna hvězda pouze za kostýmy. Jinak nuda.
Kristy (2014)
Kravina. Tenhle typ filmu je u mě naprostá ztráta času, peněz atd. Nechápu hodnocení ostatních.
Cesta za pomstou (2014)
O trošku koukatelnější než The Prince. Ale jinak béčková klasika natočená někde v Rumunsku.
(Ne)zadaní (2013)
Další variace na klasické téma kamarádi, randění a nakonec uvědomění si velké lásky. Velmí čitelné. Nic nového. Všichní ví, jak to dopadne. Už to tady bylo 100x. Kdyby v tomto filmu byl humor nebo aspoň pár frků, tak by to bylo na 3 hvězdičky.
Cavemen (2013)
Další verze toho, co už tady bylo několikrát. Nuda. Jediným vizuálním klenotem filmu je naprosto krásná a dokonalá Camila Belle.
Chladnokrevný (2012)
Škoda peněz na takovou sračku.
Zápisník jedné lásky (2004)
Romantika až do morku kostí.