Recenze (53)
BlacKkKlansman (2018)
Ten film potrebuje skratit aspon o 40minut
Mongolsko a Sibiř: Útěk za dobrodružstvím (2019)
Prijal by som kludne este pol hodinu navyse lebo vela usekov bolo doslova preletenych co je skoda. Ak by viac z cesty bolo spracovanych ako ta najdrsnejsia sibirska cast, tak by to bolo super.
Domek z karet - Série 6 (2018) (série)
Tato seria nemala vzniknut
Dark (2017) (seriál)
Dobry napad, vizual vyborny, hudba tiez. Ale hlavna postava je na zabitie a v postavach je obcas chaos kto je kto. Aspon ze koniec nebol odflaknuty
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Aj ked mal serial slabsie serie s US prezidentkou, celkovo je to fantasticky spionazny serial.
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Necakat drama, na romantiku sa to len hra, je to hlavne dobra komedia s vyborne hlaskujucim Reevesom
Mizerové navždy (2020)
Na jednej strane zabava, na druhej neskonale primitivne nelogicke veci, ktore kazia dobry dojem.
1917 (2019)
Pridat trosku logiky a je to za 5*
Devs - Epizoda 3 (2020) (epizoda)
Dobre sa to rozbieha ale ta postava babiky v campuse je strasne creepy
Rambo: Poslední krev (2019)
Problem nie je to, ze to nie je ten stary Rambo. Problem je, ze to je az neskonale primitivne.