Recenze (53)
Vychováni vlky - The Collective (2022) (epizoda)
Velmi, velmi divny zaciatok. A efekty zufale
Randění v New Yorku (2021)
Prijemna jednohubka. Nastastie netlacili na pilu a je to akurat dlhe/kratke na tak jednoduchy pribeh.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 5: Návrat Mandaloriana (2022) (epizoda)
Cely diel je v podstate pokracovanie mandaloriana, ale stoji to za to
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 3: Ulice Mos Espy (2022) (epizoda)
Strasne slaby diel, mladi posobia jak zo zle vystrihnuteho komixu, triky horsie ako v original starwars 40rokov dozadu, pribeh zacina nudit.
Ray Donovan: The Movie (2022)
Pekne ukoncenie pribehu o jednej nefunkcnej rodine
Finch (2021)
Vizualne krasne, v podstate mile, ale nuda...
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Nostalgia zaucinkovala, ale uplne zbytocne vystupenia celebrit ci tie reci o tom ako niekomu priatelia zmenili zivot, lebo je odlisny. Ak by tam dali viac veci zo zakulisia, to ako sa zmenil zivot samotnym hercom atd, pridal by som aj stvrtu hviezdu.
Armáda mrtvých (2021)
Neskutocna blbost. Nelogicke tak, ze to nie je Bcko ale Fko, kamera otravna, postavy onicom, pribeh nudne klise, rozhovory debilne, natahovane zbytocne o hodinu navyse. Jedine plus su postapo zabery Vegas.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Nerozumiem tomu vysokemu hodnoteniu. Sice to hra pekne na nostalgicku strunu, ale tolko nelogickych situacii tam je ze az. Postavy reaguju ako dementi, vsetko sa riesi hned bitkou, herectvo je obcas zufale.
Star Trek: Discovery - Season 3 (2020) (série)
Kam zmizli klingoni a preco ich vymenili za sjw?