Poslední recenze (5)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Osobně moc nechápu tak vysoká hodnocení, jelikož spolu s Wolverinem (2013) nejslabší díl celé X-Men ságy. Vyjma skvělé Quiksilverovi scény průměr.
Colette (2013)
Slušný film, který by mohl sahat i na 4* nebýt přihlouplého českého dabingu...
Elysium (2013)
Po úžasném District 9 přichází Neill Blomkamp s dalším Sci-fi s velkým "S". Jen tak dál !!