Recenze (225)
Avengers: Age of Ultron (2015)
jen doufejme že nevymyslí Avengers 3: Znovuzrození Ultrona.(((-:
Marťan (2015)
hold tyhle filmy žeru a bylo to dobrý
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
3 rvačky z toho jedna s medvědem,jinak jen přeživání a plazení se velmi pěknou přirodou.Jinak ta špína kolem dokola a zablešeni herci to bylo velmi uvěřitelné.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
docela jsem se bavil i když moje něžná polovička uhodla vraha už v2 díle a nebo měla štěstí pri tipováni
Kód Enigmy (2014)
zajímavé se podivat jak to všechno bylo. ale zase musím říct že to nebylo nic strhujícího žádný zvrat atd snad jen konec filmu jak skoncil jeho život skoro v zapomění.
Infini (2015)
snad myšlenka byla zajímavá ale vzniklo z toho pěkné céčko film byl poznat nízký rozpočet
Pod zemí (2014)
parizské rozsáhlé katakomby parta telátek a roztřepaná kamera nic víc
Purpurový vrch (2015)
určitě nenudil ale Guillermo del Toro trochu zestárl na mě mooc romantické,ale nůž pod okem ten mě bavil (((-:
Nesmrtelný (2015)
snad dobrý nápad po celou dobu filmu si drzel průměrné napětí,jen škoda že jsem už v půlce úspěšně typoval konec filmu.
Terminator Genisys (2015)
hrozný průser,slátanina všech dílů dohromady zahráté jak s donucení