Recenze (225)
Whiplash (2014)
mě se zdá že to je až moc přechválené a jinak do toho nebudu rýpat asi velka drina se naučit hrát na bubínky to souhlasím
Hvězdy nám nepřály (2014)
hned na začátku jsem tipovál že zemře ten boreček a dopis na konci mě překvapil ale slzy do očí nevháněl!
Nouzový východ (2008)
Kate Winslet zase výborná ale bylo to podle mého slabší jak předčítač
Bella a Sebastián (2013)
dobrý rodiný film s krásnou přírodou
Krampus: Táhni k čertu (2015)
ůsměvný horůrek pro 13 pubescenty
Pečovatel (2014)
nadprůměrný a dobře dívatelný krimi-thriller s hodně vážnou tématikou
Rezistence (2015)
doporučil bych dále netočit další díly jsou zbytečné čekal jsem mírné zlepšeni o protí prvnímu dílu a byl to úplně stejný průser
The Boy (2016)
v závěru to mělo překvapit ale nefungovalo to žádná sláva
Insidious 3: Počátek (2015)
ze všech 3 dílu nejhorší a ůplně to zabily ti 2 posrati lovci duchů co to mělo znamenat
Předčítač (2008)
Kate Winslet,dobrá herečka a slušný příběh s nadšením jsem se dodíval až do konce