Recenze (225)
Kazatel (2011)
je to průměrný béčkový film ti upíři mě moc neseděli vypadaly jak zmutovaní psi z Fukušimi,taky si mohli odpustit ty božské keci ve stylu (jdeš proti církvi jdeš proti bohu a toho křižování děs).Vypadá to na druhý díl podle toho konce když se polepší tak to bude ok.
Útěk z MS-1 (2012)
Opravdu velká nuda herci strašní, trochu napětí dělá jen ten pošahanec co je vysvobodil. každý krok hrdiny a blondýny jsem věděl už 5min dopředu a té logiky nula,takové vězení ovládne jakýsi jeden vychrtlý pošahanec. vysvobozeno 500 věznú a hrálo a rozhodovalo jich tam 8 ??? béčková blbost
Nespoutaný Django (2012)
očekával jsem hodně i podle hodnoceni ale musím napsat ze jsem byl zklamaný hektolitry krve obrovské klišé a dokonce jsem i přemýšlel o vypnutí.3 HVĚZDY jsou moje Úplné maximum
Žralokonádo (2013) (TV film)
nevím ani co napsat je to taková blbost ze jsem chtěl dat jednu hvězdu. A zkrachovali Steve z beverly Hills no HNUS. Ponížil bych sám sebe takže - ODPAD
Zelená míle (1999)
Je jen málo filmů při kterých člověk má v sobě hrozně moc emocí tady ty emoce jsou,. Je to nádhera sledovat něco tak dobrého jako je tento film. hanks a všichni herci byly výborní hudba skvěla , ke konci jsem musel utřít slzu a to se mě nestává. JASNÝCH 5!