Recenze (225)
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
průměrný film ze sanatoria a závěrečný zvrat se povedl
Vražedné spolčení (2014)
matka na zabiti opravdu byla a vražedkyně si taky ožralá mohla nechat jazyk za zuby těljatko
Interstellar (2014)
jako fanoušek žánru říkám nic moc jsem se nebavil
Jupiter vychází (2015)
kokocina to snad neni ani možné
Ex Machina (2014)
jj už aby jsme tu takové robotnice měly a dokonce se daji trtkat (((-:
Harbinger Down (2015)
no tohle taková žůžel vypadalo to na odpat ale kvůli nějakým úsměvným scénkám jednu dám
Girlhouse (2014)
žádné napětí, tak rychlého tlustocha jsem dlouho neviděl prostě srajda
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
taková nudnější detektivka
Against the Sun (2015)
přežití na moři a hromada nelogického chováni
Železná srdce (2014)
z válečných filmů ten horší němci na konci bud byly úplně blbý nebo nevím