Recenze (3 854)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Další americký převalený fantasy bordel asijského typu. Vypnuto. ⬇️ 7%
Saltburn (2023)
Ryzí nudný bezobsažný odpad. ⬇️ 0%
Silent Night (2023)
Balada beze slov o nounejmovi, co ho ani milion kulek netrefí. Nudná patetická trapárna o ničem. Většinu času se neděje vůbec nic, jen tam chodí a čumí, zbytek času tam všichni střílí jak debilové a stejně ho nikdo netrefí. Hnůj. ⬇️ 5%
To se mi snad zdá (2023)
Ocenit lze neotřelý nápad, zbytek je zmatená, nezábavná a nudná fantasmagorie. ⬇️ 7%
K9: Ocelový tesák (2023)
Nic proti psům, naopak. Ale tenhle laciný, ubohý filmový splašek byl opravdu zcela debilní, trapný a zcela taky o ničem. Hrozné. ⬇️ 2%
Noc 12. (2022)
Předlouhá a pomalá detektivka, z 80% tvořena vykecáváním se komparzu o hovadinách, nuda od začátku až do blbého konce. Za celou dobu se tam nic nestalo. Ztráta času. ⬇️ 4%
Zlo si umí počkat (2023)
Naprostý režijní bordel. Jacýsi vidláci tam chodí, čumí, jezdí starým křápem a furt po sobě řvou, bo mají problém s jakýmsi zlem. Vůbec jsem nechápal, o co jde nebo kam to jako směřuje. Ocenit lze několik hezkých mordů, ale když je všechno ostatní kolem jen bezobsažný amatérský guláš bez ladu a skladu, tak co s takovým filmem? Nedodíváno, vypnuto. ⬇️ 8%
Wolfkin (2022)
TV film o matce, co pečuje o nějakého smrada. Nedívatelné, vypnuto. ⬇️ 0%
Slumber (2017)
Další připitomělá infantilní duchařina. ⬇️ 3%
Střepy v hlavě (2008)
Nudné TV nic o ničem. ⬇️ 2%