Recenze (3 917)
Detektiv Knight: Vykoupení (2022)
Další chcanka ala wyliž. (1%)
Black Site (2022)
Mohlo to být takové obvyklé hloupé nezajímavé béčko plné komparzu a strašných blábolů. Ale tvůrci si řekli ne. Do hlavní role dali jakousi strašnou paní a ta to dovedla na úplně novou úroveň nezměrně blbého braku. (7%)
Ve jménu nebes (2022) (seriál)
Jeden pánbíčkářský kec za druhým, extra pomalé a nudné, protivná neposedná kamera. Vydržel jsem s přeskakováním 20 minut prvního dílu. Vypnuto. Tohle ne. (2%)
Šantaram - Bombajské ne (2022) (epizoda)
Dobrá kamera, jinak nic. Hlavní hrdina je bez jakéhokoli charismatu, bez hereckého nadání a je nezajímavý po všech stránkách. Tento jako delikvent zdrhne z vězení a přestěhuje se do Indie. Tam chodí, kecá, kouká a kecá. Postupně se na něj nabalují další postavy a ty kecají a on kouká a kecá a kecá a oni taky kecají. Nezaujalo vůbec. S vypětím sil jsem se doklikal do konce prvního dílu a končím. (6%)
Arvéd (2022)
Nedívatelné. (3%)
Murderville: Kdo zabil Santu? (2022)
Amatérský flusanec, který není ani trochu vtipný. (2%)
Gone in the Night (2022)
Nudné nic, s nikým a o ničem. (2%)
Odplata (2022)
30 minut pitomých žvástů. Déle jsem to nezvládl. Vypnuto. (1%)
Rekrut (2022) (seriál)
Ten trumbera v hlavní roli byl celkem šáša a nezáviděl jsem mu ty maminy či bábušky, které tam musel potulit. Jinak překombinovaně zdlouhavé, otravná vata se spolubydlícími, sem tam trocha akce. Spíš mi to připadlo jako komedie či parodie. Ukončeno do prázdna. (32%)
Mandrake (2022)
Nezajímavé a velmi nudné. (2%)