Oblíbené filmy (10)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Ten film je zkrátka perfektní, prvky z kultu herního filmového i komiksového, to propojeni 6e gideon je vlastně White ninja a i to chování v lasce a ztmavení pozadí jako že okolí neexistuje kdyz se řeší něco postatne ve vztahu, i ten útěk na poslední chvíli jak Scott vyskočí oknem jak symbolizuje jak na všechny pocity jde poznat že tam vlastně je a vsedě ho vidí, prostě mistrovské dílo, ale člověk musí mít vztah ke komiksům, určitě hudbě, a starším možná až kvalitním hrám, kde vše netahla pouze grafika apod. Není to pro každýho ale Edgar Wright jde na to trochu po svém a jde to cítit a i když mám rád každou jeho tvorbu, tohle nemá šanci překonat, pro určitou skupinu lidí, do které se Radim i já
Matrix (1999)
Ten Největší (2007)
Vynikající komedie, role ušitá přesně pro Roba Schneidera. Pro mě určitě na více než jedno shlédnutí. Filmu nemám co vytknout. Doporučuju
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Šéfové na zabití (2011)
V jako Vendeta (2005)
Zelená míle (1999)
Kurošicudži (2014)
Naprosto skvělé natočené, příběh taky příběh všechno v jednom tématu. Hirovi ta role démona fakt sedla
Avatar (2009)
Padesátka (2015)
Ten film je dokonalý po všech směrech a to jsem řekl asi u 5 filmech ze všech co jsem kdy viděl. Ten film je přesně takový jaký by měl být.