Recenze (182)
Dannyho parťáci 3 (2007)
Super, úroveň sa vracia na úroveň prvej časti, jediné Bradove a Geogove šťastie, čo ich zachránilo pred mojim odpísaním:-)) Super...nemám čo viac dodať:-))
Dannyho parťáci 2 (2004)
Keby tam nebola tá záverečná "finta", musela by som asi strhnúť hviezdičku...Máte šťastie:-)))O hodne slabšie ako jednička aj napriek tomu, že je to hviezdami preplnené až až....
Bourneovo ultimátum (2007)
Nič pre takého diváka, ktorý nemá vôbec "šajnu" o tom o čo tu vlastne beží...S modrookým Mattom Damonom nasadnete na superrýchlu jazdu, ktorá sa končí až záverečnými titulkami....Super zakončenie trilógie:-))
Hon za svobodou (2004)
Niet nad originalitu:-)) Prihadzujem 1 * za Prahu, jediná vec, čo bola na tomto filme zaujímavá:-))
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nebudem hodnotiť každý diel osobitne, lebo by som sa opakovala...a tak som si vybrala poslednú, môjmu srdcu najbližšiu časť:-)) Peter Jackson a skupinka ďalších ľudkov si skutočne kopu OSCAR-ov, ktoré by sa ani do jednej igelitky nezmestili, určite zaslúžila. A to nielen za perfektne odvedenú prácu, ale aj všetky tie srdcia (tomu počtu by sa určite potešilo transplantačné oddelenie v hociktorej nemocnici:-)) a duše (tým by sa zase potešil diabol:-)), ktoré venovali nielen poslednej časti, ale všetkým trom rovnakým dielom...Je to isté, že to bude patriť medzi najkultovejšie a najvydarenejšie trilógie:-))
Policejní okrsek (2000) (seriál)
Kriminálka, ktorú nad rámec priemernosti dostávajú dobré námety a fantastický Craig T. Nelson v úlohe Jacka Maniona, ktorý je tak strašne podarený, že sa to až mení na science-fiction...Prečo??Videli ste už niekedy takého sympatického, charizmatického muža, jednoducho pohoďáka, ktorý by bol šéfom policajného okrsku, lebo ja nie:-))
Saved by the Bell (1989) (seriál)
Tak na tomto seriáli som vyrástla:-))Videla som snáď všetky časti a aj keď možno nepatrí medzi najlepšie, vždy ho budem mať rada:-))
Don Juan DeMarco (1994)
Tie **** hlavne kvôli Johnnymu Deppevi, bez ktorého by film, nielenže nestál za to, ale nemal by ani šarm, humor a srdce...
Simpsonovi (1989) (seriál)
Kto nevidel aspoň jednu časť a aspoň raz sa pri sledovaní nezasmial, asi nežije na tejto planéte, alebo z nej nepochádza a mal by sa prvým expresom vrátiť na domovskú planétu. Jeden z najkultovejších, najlepších a najžltších seriálov:-))
Kate a Leopold (2001)
Tak tento film patrí medzi mojich veľkých obľúbencov. Príjemná atmosféra, zaujímavý námet a strašne milí a sympatickí herci (vrátene psa:-)), čo by si mohol človek viac priať?? Veď načo by mi bolo také niečo ako modré z neba, čo si zvyknú ľudia dakedy priať :-))