Recenze (469)
Šeptej (1996)
Dlouho jsem chtěl vidět. Písnička a videoklip legendární a navíc super. Také lmto logo. Vidět film v roce 2024 je spíš krásné retro než pohled na kulturu. Je hezké vidět herce a další jako mladé.
Profesor v ringu (2012)
Krásná propagace MMA, školství, získání občanství a fajn komedie. A sexy Salma🥰
Postel (1998)
Tento film jsem objevil až teď v roce 2024 úplnou náhodou díky fotbalové hlášce. Upřímně jsem o něm nikdy neslyšel. Velice zajímavé překvapení. S Andrejem jsme se několikrát potkali tak je super, že je někde zvečněný. Před 25 lety to musel asi být nepochopený film. Teď bomba. Tedy z pohledu chlapa. Zpracování černobílé vkusné, nádech filmů z 60.let. Dnes by se takový to film nenatočil. Skvělá kamera a nasvícení scén. A ty dialogy. Wau.
Hvozd (2017) (seriál)
Nudné. Dlouhé. Film hodinu dvacet a mělo by to spát.
Zákeřná setkání (2020)
Sympatičtí herci. Předvídající děj a ohranná zápletka
Láska, stalking, vražda (2024) (seriál)
Zbytečně zdlouhavé. Jinak velice zajímavé a samozřejmě hrozné.
Málo mě znáš (2024) (seriál)
Překvapivě skvěle udělaný dokument. Perfektně rozdělený.
Supersex (2024) (seriál)
Nudně dlouhé. Čekal jsem zajímavější zpracování. Ale aspoň známe jeho rodinné pozadí a dětství.
Antracit (2024) (seriál)
Svěží. Moderní. Střih, kamera a zvuk perfektní. A skvělé twisty
Co má Jennifer na svědomí (2024)
Zbytečně zdouhavé. Záběry z kamery výslechu jsou zajímavá studie řeči těla. Jinak samozřejmě hrůza.