Recenze (469)
Outsider (2020) (seriál)
Čtyři díly by bohatě stačili
The Last of Us (2023) (seriál)
Naprostá bomba
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
No doopravdy Hvězdné války a na konec Hvězdná brána. Z posledních Marvel filmů ten lepší. Jen to digitální pozadí je nudný. 2x Podtitulková scéna. Příjemně to uteklo. P.s. Bohužel na kvality prvních Marvel filmů, charakterů, to nemá
Ostrov (2023)
Nádherná krajina, skvělé herecké výkony a smíchu do sytosti.
Pamela: Příběh lásky (2023)
Nakonec si člověk uvědomí, že to celé vlastně bylo hodně smutné. Velká sláva a k čemu
Z jiného těsta (2023)
No typicky americký stand up Murpfyho
Jan Žižka (2022)
Řemeslně super, střih, zvuk, kamera i dabing. Příběh ze začátku skvěle odcejpá potom se to hodně zpomalí. Lokace krásné, ale tváří se to jako velkofilm, ale není
Vojtěch Dyk: Šumavský otčenáš (2021) (hudební videoklip)
Pecka, bomba
Na nože: Glass Onion (2022)
Výborné pokračování. Skvělé obsazení. Ještě že Netflix koupil ty práva. Už po jedničce jsem si moc přál pokračování. Hezký vánoční dárek
BeerMaster Česko (2022) (pořad)
Obsah super, na formátu je potřeba ještě zapracovat, ale super konečně něco domácího o pivu