Recenze (30)
Nech svět světem (2023)
Napnutej jak kšandy od začátku do konce. I když mě opravdu mrzí pár událostí, nevzpomínám si na film kterej by mě takhle našponoval. Jedna hvězda dolů za faunu a závěr.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Ale jo, Myslím že to byl důstojný závěr jedné etapy. Omlazené záběry se povedly, příběh odsejpal, akční scény...klasika. Líbilo se mi to víc než království. Asi bych uvítal víc Jonášovského humoru a zamrzela mě ta Indijánova ztráta. Taky by si to zasloužilo víc reálných exteriérů ale jako celek to bavilo. Dal bych si říct ještě jeden poslední....
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod seriálu.To nekonečný čekání je sice na draka, ale výsledek stojí za to.
Děsivé dědictví (2018)
Dvě hvězdičky za to že to mělo kameru a zvuk. Chvilkama to vypadalo že to bude fajn, chvilkama to bylo horší ale konec to o úplně pohřbil.
Vetřelec: Covenant (2017)
Prometheus mne sic trošičku zklamal ale jsem ochoten mu vše odpustit po shlédnutí Covenanta. Tenhle film prostě začne a skončí. Mezitím se tam pohybuje zamindrakovanejch robot v těžké pubertě který dělá vše natruc svým,, rodičům,,. Jsem zvědavej jak pojmou pokračování, protože tohle mne začíná nebavit.
Dětská hra (2019)
Autistická panenka dělá radost svému kamarádovi tím, že vraždí co se pohne. Myslím že tohle téma má větší potenciál ale i tak to vcelku pobavilo.
Premiér (2019) (seriál)
Veřejná onanie Jaromíra Soukupa dosáhla nových rozměrů.
Oculus (2013)
A kvuli tomuto dilku jsem zase spal jen cca pet hodin? Tak sem se tesil na neco originalniho a desivyho,cekal sem ze se budu bat dojit na zachod (zvladl sem to se zyvanim trikrat a ani se mi pauzu davat nechtelo) Schizofrenní změť obrazů ktera sice smysl davala....ale bylo to k nicemu.a konec ktery jsem ocekaval od prvnich patnacti minut se opravdu stal....halelujah.
Total Recall (2012)
Jediny co na tom bylo lepsi nez original bylo asi to treti ňadro ;)
Kolonie (2013)
I pres vizual se znacnejma rezervama se mi prvni pule docela libila.od te doby co laurence zbarvil snehy krvi svoji,i zubatych karamadu se mi pozdavalo,ze to jde malinko do kopru.kamikaze nalety a dost zbytecny oddelovani udu sekacky na maso i na bylinky mi prislo zbytecny.necht zije boj o semeno.