Recenze (135)
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Je to hrozný mess... Film se skládá z nesourodých části které jsou sice samostatně dobré, ale dohromady to bohužel nefunguje, působí to strašně uspěchané 5/10 s odřenýma ušima nebyt fan resident evila tak bych šel níže. jako Fan absolutně nechapu koho napadlo spojit resident evil 1 a 2 do jednoho filmu. mohli udělat třeba resident evil 2 rovnou a jen třeba na stanici najít "nahrávku" nějaky report co se stalo v jedničce nebo tak... Jednička by jako samostatny film taky šel, muselo by se to trochu poupravit bo 90 min chodit tam a z5 v mansion by bylo asi o ničem, ale mohli tam třeba přidat rebecu z bravo teamu, která v jedničce je taky, ale mohla mít třeba větší roli.. Dle setu jde vidět že si na tomto dali záležet aby to vypadalo dobře, ale vysledek je celkem fiasko A trochu si neodpustím poznámku, že casting je pro fanouška her děs.. jediný kdo je celkem v pohodě je Chris zbytek se ani trochu nepodoba vzhledově ani povahově originálu :D
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2021) (seriál)
Animě jsem viděl před mnoha lety a moc si z něj nepamatuji. Některé scény z tohoto hraného remaku mi původní anime připoměli. Trochu nechápu ten hate online, za mě spokojenost možna nemuseli tak moc tlačit na příběh a měli se více soustředit na fun part. Hlavní linka je dost slabá s původním seriálem sice moc společného nema, ale hlavně je to dost přehnany "spoiler" bylo mi jasné že spike přežije aby mohli mít sezonu 2, ale toto zakončení s tou Julii a Viciousem achjo Ten Edward tomu na konci dost dodala wtf moment :D 6/10 - . serial pobaví a "chemie" mezi hlavníma postavama je dobrá, ale tím to hasne
Vlak do Pusanu (2016)
Tak jsem se "konečně" podíval na "best zombie movie" za mě naprostý průměr 5/10
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Začátek seriálu mě hodně zaujal a trochu jsem prvních pár dilu bingewatchnul. Bohužel druhá půlka seriálu začala být too obvious a celkem nudná + ty boje jsou spíše fantasy než realita. 6/10
Duna (2021)
Toto je celkem problém hodnotit, už předtím než jsem šel do kina jsem věděl že to nebude začátek a konec, ale že to je setup pro další film/filmy. Nicméně film je výborný po mnoha stránkách a rád bych viděl více. Vytknout se prakticky nic nedá. Nevadilo by mi ani kdyby byl delší, v kině jsme ani nechtěl ať je konec i když jsem ho čekal že bude "za rohem" ale chtěl jsem vědět/vidět víc. rád bych šel s hodnocením vysoko, ale bohužel to působí jako polovina úvodního filmu. Přirovnal bych to asi jako bych se díval na Společenstvo prstenu skončilo když vlezli do Morie. dávám 8/10 jestli pokračování splní očekávání půjdu výše
Válka zítřka (2021)
Hodnocení tohoto filmu je celkem těžké. Jelikož je to dosti "mess" Napíšu to v hlavních bodech + Design monster efekty, akce - hlavní plot nelogické akce toxin byl nakonec k ničemu.. určité části filmu působí jako sequely hlavní linky.. Nicméně celkový dojem filmu dobrý, slabších 6/10
Tiché místo: Část II (2020)
V některých věcech lepší než jednička, především méně táhlých a nudných scén, bohužel jelikož jsme v jedničce získali "MacGuffin" tak mnoho scén nedává moc smysl a člověk si řiká proboha proč a proč.. Konec je bohužel prakticky stejný jako jednička. nejsem si vůbec jistý jestli part 3 budu vůbec sledovat... 5/10
Tiché místo (2018)
Musím říci, že toto je trochu "mix bag" Skvělé dech beroucí a napjaté scény střídá několik minut naprosto ničeho. Celkový dojem s filmu je pozitivní, ale na rovinu být na tom v kině. Tak bych se bez možností dělat jiné věci asi nudil.. Bohužel ale musím zmíňit to, že ukázat na denním světle tu příšeru v prvních pár minutách zabilo dost představivost.. 6/10
Cruella (2021)
Ačkoliv mě modní průmysl absolutně nezajímá a přijde mi to absurdní. Film je velmi dobře spravován po příběhové i charakterové stránce. Konec filmu byl trochu moc fantasy a nesedělo to do jinak "reálného" světa. Nicméně dobrý pocit 8/10
Policajt samurai (1991)
Je to tak strašné pitomé, až je to geniální :D Jestli chcete vědět o co jde tak doporučuji Samurai Cop - Hilariocity Review od Chris Stuckmann na youtube.