Recenze (396)
Ostrov (2005)
Vzhledem k tomu, že jsem se dostal k třetímu shlédnutí (a nenudil jsem se u toho), dávám dokonce i celé 4 hvězdy - výborný "drajv", povedené triky, krásná Scarlett, pěkný design (krajina, lidé, architektura)... Škoda jen neuvěřitelnosti zápletky (biliardový projekt - a oni se nenamáhají ani s povrchovým plotem či strážným (a že by stačil jediný ostřelovač, by je všechny nahnal hezky zpátky)...
Karcoolka (2005)
Čekal jsem odpad a byl příjemně překvapen = je to koukatelné! :-)
Třináctka (2003)
chytlavé (sociálně psychologické) drama, uvidím zda na druhé shlédnutí ještě hodnocení nezvýším. PS: Rozhodně v tom nehledejte ani crimi ani romantiku (viz zařazení na csfd).
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Filmy existují právě kvůli tomuto mrazení v zádech. 100%
Absolvent (1967)
Výborný soundtrack, krásná atmoška + nezapomenutelný angry young Hoffman.
Vrtěti psem (1997)
Takové možství hvězd... že dávám >jen< čtyři.
Interview s upírem (1994)
Lehce nadprůměrné hororové zpracování, čtvrtá hvězda za předlohu.
Vítejte v Sarajevu (1997)
Určitě mne kdysi zasáhlo, leč dnes už si bohužel ni nepamatuju proč... :-(
Šílená / Krásný (2001)
Nechápu všechny ty zdejší komentující, co nejprve vynesou do nebe kvalitu a netradičnost - a poté dají pouhé 3*. Na třetí shlédnutí řadím k opravdu špičkovým (nejen!) teen filmům - neb na pozadí na první pohled tuctové "cool" romantice tu zamrazí. I přes lehkou kameru, hudbu i reálie tu zamrazí daleko častěji než by si jeden přál. (Zejména) pro postavu otce řadím k takovým skvostům jako je American Bauty, Dogvill, My life without me, Cashback atp. Hodnoceno na třetí shlédnutí.
Constantine (2005)
Hoolywoodská směska roubující do sebe snad všechny své úspěšné předchůdce (počínaje Nebe nad Berlínem a Matrixem), přidává špetku filosofování, spoustu dobře odvedených triků a chytlavou hudbu. Profesně dokonalé a líbivé, leč do poslední hvězdy tomu chybí... kapka nepredvídatelnosti? Či možná pocit opravdovosti (aneb přílišný "tah na efekt")...