Recenze (94)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Posledních dvacet minut jsem jenom brečela, závěr dílu poslední série byl pro mě asi jeden z nejlepších. Každopádně dobře promyšlená věc. Díky !
Do větru (2018)
Asi jsem přehlédnula piontu. Sofie se asi trochu zasnila.
Jitřní záře (2022) (seriál)
Kdyby z toho udělali devadesátiminutový film, tak se nic nestane. Utahané, nudné a bez emocí … sobecká matka, co odděluje děti od společnosti a normálního života, normálně bych ji takovou pláskla, Bučková je mi nesympatická i jako herečka, takže za mě dvě hvězdy, protože poslední díl byl nedokončený, nevyjasněný, prostě na facku.
Iveta (2022) (seriál)
A kolem tohodle se jako dělal takový rozruch?? Nezaujalo mě to.
Still/Born (2017)
Tak to dítě měli mít u sebe v pokoji a ne na druhý straně baráku !!! 🤷🏼♀️
Iveta - Knoflíky lásky (2022) (epizoda)
Mě se některé scény zdají nedůvěryhodné, nějak se do toho nemůžu zakoukat, stále musím řešit, jestli ona opravdu byla až tak jednoduchá a Sepéši takový magor … Mám spousty výhrad, třeba nevidím u Aničky žádnou podobnost nebo proč nezpívají původními hlasy Petra a Ivety … Uvidíme, jak se to vyvine dál.
Specialisté - Koláček štěstí (2022) (epizoda)
Takový fantasmagorie, kdo to proboha vymýšlí 🤭
Vřískot (2022)
Myslím, že tohle bylo zbytečné pokračování … a doufám, že poslední
American Horror Story - Zima zabíjí (2021) (epizoda)
Tak tohle se tedy hodně nepovedlo !! Očekávala jsem od desáté série více, jako zakončení to byl tedy ubohý díl, vůbec se mi do série AHS nehodí. Za mě tedy ** s odřenýma ušima.
Vyšinutý (2020)
Nicolas Cage měl zřejmě více rozumu, než Russell Crowe.