Recenze (140)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
SGU je jiné, ponurá depresivní atmosféra převzatá z BSG, prakticky žádný humor či odlehčení. Zatímco SG-1 vše vždy efektivně vyřešila, zde se řešení problému nakonec v křeči také najde,ale jen za cenu toho,že se hned objeví problém jiný. Každému to sedět nemusí, ale myslím že je to docela dobrá alternativa k předešlým dvěma seriálů. Přítomnost OŃeilla,Carterové či Jacksona vždy potěší. Jsem zvědavý, jak bude pokračovat seriál druhou sérii,když ta první končí docela solidní řeží...
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Důstojné zakončení jednoho z nejlepších sci-fi seriálů.
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
Dvě hvězičky za film a jednu za Jolene Blalock :)
Chirurgové (2005) (seriál)
Fakt, že tento seriál jede už devátou sérii znamená, že na něm něco opravdu je...Dovolil bych si tvrdit, že jedná o jeden z nejlepších seriálů z prostředí nemocnice, i když je spíše o lidech a vztazích. Možná někdy až vykalkulovaná pravidelná porce emocí, která vás však dokáže usadit přesně tak jak zamýšlela. Postava Meredith Grey v podání Ellen Pompeo si dokáže získat každého, ostatní zdárně sekundující herci také předvádějí jak má opravdová "dramedy" v dnešní době vypadat . Na konci každé série čeká nějaké to rozuzlení, které vás pak nenechá do natočení další sezony v klidu...výborně zvolená hudba, díky které objevíte spoustu nových kapel a songů. Buď na tuto hru přistoupíte a budete si to vychutnávat a nebo ne...je to je na vás :)
Iron Man 3 (2013)
Downey opět vtipný, celkově velice dobré, ale Avengers mě prostě bavili víc, takže 80%.
JAG (1995) (seriál)
Skvela propagacni zalezitost US Army, ale postupem casu me ten vseumel Harmon Rabb zacal pekne s*at! Pilot, advokat, sniper, marinak, je snad neco co ten typek neumel. Vic veci umel snad jenom McGyver!
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Dan Clark je dement,ale vtipnej dement:))
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Nez si tento film pustite, musite byt zasvecenym Smithologem, jinak vas divacky zazitek bude tretinovy! Je zde premira narazek na Smithovy filmy, vystridala se zde spousta hercu, kteri hrali v jinych Smithovych filmech. Kazdy kdo se zde mihne hodi nejakou zatracene dobrou hlasku - Chris Rock a jeho strach z bubaku v kafi, nebo Shannen Doherty a její fu**ing Miramax, Will Ferrel coby federalni agent je zatracene cool a predevsim Jay a Silent Bob - chodici a hlaskujici! Celkove 4 a pul*!
Jekyll (2007) (seriál)
James Nesbitt je démon:)
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Solidní komedie od Sandlera, spousta dobrých vtipů,spousta slabších vtipů a naprosto nádhérná Jessica Biel (na takový tělo patří hezčí kalhotky:)