Recenze (170)
Room (2015)
Nenápadné, leč o to silnější drama s dětsky nevinným vyprávěním, co s přehledem strčí do kapsy valnou většinu letošní filmové produkce. A brečela jsem jak želva. Big time.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Tep minimálně stovosumdesát za minutu. Drsné, surové, temné, geniálně obsazené, perfektně vystavěné co do příběhu, vizuálu i atmosféry. Co víc si přát?
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jako vracet se domů. Není to jen tupej spektákl, co by stavěl na úspěchu původních filmů. Naopak je to svébytná, kvalitní práce, s perfektní nosnou myšlenkou, která se i na úkor režisérskýho rukopisu podřizuje stylu původních filmů a plně ho respektuje. A ač možná není ve všech ohledech stoprocentní, dokáže i sedmička fungovat sama o sobě a současně je velice slušným startem do nové trilogie. *****
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
What a lovely movie! Nabušenej blockbusterovej nářez roku, ultimátní nadšení, chci jít hned znova!
U moře (2015)
Angelina unudila Brada a mě vlastně taky. Kdyby si to vyřídili během deseti jako v Ms. a Mrs. Smith tak by měli všichni klid a ušetřili by si dvě hodiny absurdního utrpení.
Viktor Frankenstein (2015)
Wow. Popcornová vymejvárna se střídmou stopáží a pár světlými a hodně dobře vypadajícími, skoro Sherlockovskými momenty, které vzápětí kazí totálně plochý dementní příběh/ještě dementnější romance/Radcliffe s parukou (nebo taky možná bez paruky?), kterýmu tu roli, narozdíl od skvělýho McAvoye, prostě nežeru ani za mák. Scenaristický průjem na úrovni Vina Diesela jako Lovce Čarodejnic. Nebrat. P.S. A na téma Frankenstein radši už vůbec nic netočit.
V srdci moře (2015)
Parádní vyprávění, tak epický, že sem měla husí kůži až na zadnici, půlku filmu zatajenej dech a nevim, jestli sem víc fandila velrybě nebo rybářům. Jedinou poskvrnkou na úžasným vizuálu byla (nikoli přemíra) ale moc patrný bluescreeny. Kolem a kolem, zasloužené čtyři hvězdy.
Země zítřka (2015)
Dvouhodinový teenage utrpení, radši bych těch 130 minut mlátila hlavou do zdi než sledovat nechutně arogantní hrdinný parchanty a vyšeptalýho Clooneyho. Never again!
Algoritmus lásky (2014)
Love for geeks and dummies.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Kdybych si chtěla zajít na romantickou teenagerskou záležitost, kde se při polovině dialogů brečí, tak si zajdu na Twillight. Nedá se tomu upřít, že vizuálně to bylo pěkný, občas i k zasmání, a tim to tak hasne. Ve výsledku jaksi vyšel klišoidní rádoby blockbuster, kde se nejlepší akce odehraje tak pět minut po začátku filmu. Ale aspoň už vim, že házení žabek dělá z lidí best buddies.