Recenze (9)
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
No to byla ale kravina, víc se mi líbila reklama na domestos. Ztracené dvě hodiny života. OTŘESNÝ
Jeníček a Mařenka: Soumrak čarodějnic (2013)
Film se dá dobře přežít počítáním opakovaných záběru a lidí chodících stále dokola. Takže ani nevim o co tam šlo, jen mám papír plný čárek, kolikrát se tam objevil Afroman, růžové kalhoty a kravaťák. ODPAD jednoznačne..... příště by to chtělo použít víc než 10 herců a 3 jakoby efekty.
Rottweiler (2004)
Dvě hvězdy a to jen díky odvážné slepici
Megakrajta versus Gatoroid (2011) (TV film)
Jediná pozitivní věc na této hovadině je, že obě krávy na konci umřou. ODPAD
Hannah Montana a Miley Cyrus: To nejlepší z obou světů (2008)
,, skvělí,, poslouchat písničky o tom jak je to super bez kluků a povyšovat se nad nima v textech.... hmm na druhý straně zase přiteplenej Bieber, který z holek dělá ku*vy. Jo jen tak dál, tohle je skvělí příklad pro dnešní mládež, pak se nedivte, že je tolik feministek a buzerantů. Jen v tom pokračujte a budem se množit zkumavkama. V tomhle filmu byla sice ještě trochu normální ale i tak to byl otřes. ODPAD
Už jsme tam? (2005)
Příšerná komedie nebo co to bylo. Jediná scéna na zasmání byla na WC kde malý spratek polulal sestru Jabba Hutta. Koukat na malý negry co by zasloužili zkonat v SAW bylo opravdu nekonečné. Nejvíc mě ale rozčilovala ta malá ,,chytrá,, tlama co měla hubu, že by tam člověk zaparkoval přívěs. Takže ODPAD!!!!!
Apokalypsa (2007)
Opravdu nejdementnější náboženská patlanina co jsem kdy viděl........
Tenkrát v Mexiku (2003)
Takovou kravinu jsem dlouho neviděl!!!!
Smrtící temnota (2005)
Píčovina od první minuty do poslední vteřiny... ODPAD