Recenze (656)
Pražské orgie (2019)
Kam až klesla naše kinematografie?
Zkáza Dejvického divadla - Vládci loutek (2019) (epizoda)
Konečně díl, co mě opravdu pobavil a rozesmál! Hlavně Ivan Trojan jako Spejbl!
Balada o pilotovi (2018) (TV film)
Stránský opět prská svou zapšklost a ubohost na kilometry daleko!
Čertí brko (2018)
Pohádka předem odsouzená k zahubě. Homosexuál nás bude přesvědčovat o lásce k mladé šenkýřce?
Legenda jménem T-34 (2018)
Trochu pohádka, ale proč ne? Rozhodně lepší, než některé blbosti z Ameriky.
Případy detektiva Murdocha - Špionka, která milovala Murdocha (2018) (epizoda)
Jako kulisa k půlnoční práci docela dobré. Víc sem tomu věnoval pozornosti po zmínkách o Praze!
Simpsonovi - Série 30 (2018) (série)
Na to se nedá dívat. Trapné dialogy, ještě trapnější děj.
13. komnata - 13. komnata Josefa Nedorosta (2018) (epizoda)
Konečně pořádná 13.komnata a ne nářky pseudocelebrity,, že musí pracovat.
Bohéma - Dvojí tváře (2017) (epizoda)
Myslím, že celý tenhle seriál by se měl brát jako jakási omluva panu Vlastovi Burianovi!
Četníci z Luhačovic - Pytláci (2017) (epizoda)
Celkem by to šlo, až na tu Maďarku!