Recenze (25)
Klub rváčů (1999)
Nemá cenu se o tomto filmu sáhodlouze rozepisovat.. Prostě pecka!
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
škoda slov, ale tu hvězdičku dávám za to, že jsem to dokoukal..
Transformers (2007)
Graficky úžasně zpracovaný film a nikoho, kdo si v mládí hrál s transformátory, určitě nenapadlo, že by měli(y) takovýto původ. Trochu mě tam ruší ta love story a didaktičnost robotů. takže 70%
300: Bitva u Thermopyl (2006)
brutální podívaná...brutální řežba...spousta krve...zpomalené záběry ála Matrix...sloni ála Pán prstenů...lingvistické orgie...pěkná "pohádka", při jejímž sledování chce být člověk okamžitě Spartský voják plný síly, odvahy, který nezná bolest...vystihuje to Leonidův výrok: "THIS IS SPARTA!!"
Krok za krokem (1991) (seriál)
nebýt tam "Kouďák", tak na to nekoukám
Fáma (2000)
fámy se šíří rychle...
Úsměv Mony Lisy (2003)
Zajímavý obraz nám dobře známého amerického snu, který je vidinou spousty lidí i v dnešní době... Postava Katherine Watsonové mi připomíná jednu učitelku ze středí, která nás taky nutila "podívat se za obraz"... Člověka to jistým způsobem obohatí a pomůže mu otevřít oči...
Taxidermia (2006)
Film vás nepustí od začátku až do konce..Když budete čekat, že nic horšího již nemůže přijít, další scéna vás vyvede z omylu...Střídají se zde drsné a vtipné scény, zajímavá práce s kamerou a že je to maďarsky si po pár minutách ani nevšimnete...Doporučuje se předem ani potom nejíst, ale hlad při filmu stejně dostanete ;-)
Cléo od pěti do sedmi (1962)
Dvě hodiny z života malicherné zpěvačky, která čeká na zprávu od doktora nakonec nevyjdou jako tak nudné, jak byste čekali..Zajímavá mystifikace, které si ale nevšimnete, pokud si o tom nepřečtete (např. den, kdy se to odehrává, nebylo úterý, ale středa...)
Bio Ráj (1988)
NEmá cenu se o tom sáhodlouze rozepisovat, je to krásný snímek mladého filmového nadšence a starého osamoceného promítače v kině na malém městě...stojí to za shlédnutí, ale určitě na plátně! Doporučuji..