Recenze (1 243)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Tak nevím o čem pohádka byla, kromě toho, že to byla vykrádačka starších povedených pohádek. Kořenářka Bohdalová, hloupí čerti Liška a Vilhelmová, záporák s divným účesem Kříž, princezna bez výrazu a nakonec hlavní hrdina rachitický křivozubec Žito - který mi pouze vzhledem mírně připomínal mladého Vetchého. Kvalita štědrovečerních pohádek se opravdu každoročně snižuje.
Vražda na večeři (1976)
Vtipné, ale moc překombinované. Slepý komorník, hluchoněmá kuchařka a pozvánka neomylných detektivů na večeři s vraždou.
Situace je vážná, nikoli však zoufalá (1976)
Naprosto překombinovaný příběh, který by byl dokonalý na divadelních prknech. Ministr s tajnou milenkou schovávající mrtvolu, věčně omdlévající služebná a nespočet dalších crazy situací.
Běž, chlapče, běž (2013)
Nevím do jaké míry je příběh pravdivý, ale koho nedojme příběh malého samotného kluka bojujícího o přežití. Dokáže popřít víru a pěkně se vžije do role katolického sirotka s růžencem v ruce. Sice netuším jak moc je reálné, aby přežil v zimě, rozmáčený v lese a další příkoří. Jsem ale ráda, že film není jen o bezduchém střílení.
Lynč (2018) (seriál)
Tak to byla hodně divoká jízda. Doktor Kříž má dítě s vlastní tupě zírající dcerou Helenou, Retard, dokumentarista, fracek Zbyněk s hodnou a trochu omezenou matkou Líbou, jeho rasistický otec a milenka Magda Stránská, která zaměstnává levnou pracovní sílu, pár zajímavých rolí menšiny, ... a úplně nejvíc byli ti přihřátí Němčouři s bouchačkama. Teda vlastně ani nevím, kdo z nich byl nejvíc mimo.
Mladý papež (2016) (seriál)
Tak nevím, audiovizuální zážitek dokonalý, ale k Mladému papeži jsem si hledala cestu až do konce série. Pro mě nevyvážené díly, některé mě nudily, jiné zaujaly, jako třeba ten s cestou Afriky. Můj pohled na katolickou církev to němění.
Alfons Karásek v lázních (1971) (TV film)
Opět plné dobrých herců, převleků a hitů. Více než hon na sňatkového podvoníka a útěky Alfonse před ženami mě pobavily právě písničky.
Z cizího krev neteče (2013)
Přežít se to dalo, ale jen další film s obludně vypasenou podvodnicí a nemastnou neslanou obětí, vtipného toho bylo pomálu.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Na Úsměvy jsem se moc těšila, a o to víc mě mrzí, že mi žádná z postav nepřirostla k srdci a chybělo mi, že jsem se nedozvěděla víc o rodině hlavního hrdiny. Nějak jsem nechápala to multikulti obsazení, ale budiž. Dušek hraje sám sebe, Maryško do léčebny zapadne svým vzhledem, Ironman hrál taky slušně a pak i chápu Josefa a jeho účast na maratonu. Asi jsem čekala něco jako byly filmy s Menšíkem.
Kvarteto (2017)
Komedii z toho dělají maximálně dva vtipy o ovečkách na začatku a pak nuda a podivnosti v Olomouci.