Poslední recenze (19)
Like House (2021) (pořad)
Netušil jsem, že se dá klesnout takhle hluboko.
Zmlsané dějiny (2018) (pořad)
Vaněk je prostě špice. Líbí se mi obecně zpracování pořadu. Je to vtipné, stručné, plné zajímavých informací. Víc takových pořadů.
SuperStar 2018 (2018) (pořad)
Crinch.