Recenze (169)
Noví mutanti (2020)
Pubertální film.
47 metrů: Mimo klec (2019)
Slušný béčko. Dobře jsem si odpočinul.
Šarlatán (2020)
Hodně komorné a v ponuré atmosféře. Mám raději pana Trojana v odlehčenějších postavách. Trochu zklamání.
3Bobule (2020)
Do komedie to má dost daleko. Velice průhledné, předvídatelné a zbytečné.
V týlu nepřítele (1981)
Neštěstí!
Proxima (2019)
Honosný název ale film je pouze psychologické drama žádné plnohodnotné sci-fi. Takže nuda.
Bourák (2020)
Průměrná komedie kterou kazí herecký výkon pana J. Macháčka. Naopak pan I. Trojan byl perfektní.
Chlap na střídačku (2020)
Asi tak, kdyby to byl náš nápad, prostě nebylo to obšlehnutý hodnotil bych lépe. Jinak musím uznat, že jsem se docela pobavil. Pan Langmaier to dal na jedničku překvapila i paní Žáčková. A řekl bych, že to mělo i dynamiku. Prostě odpočinkový film u kterého není třeba mnoho přemýšlet a polemizovat. A v dnešní době plné násilí, koronáčů atd. je to pohodový film, který si nehraje na nějaké poučování co se může a nemůže a nikomu nic nevnucuje.
Crown Vic (2019)
Hrozná nuda. Velmi slabé výkony herců a hlavně nepřesvědčivé. Film by se vešel tak 85 minut.
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
Neskutečná hovadina!