Recenze (362)
Batesův motel - Marion (2017) (epizoda)
Tohle byl opravdu excelentní díl. Možná zatím nejlepší ze všech!
Oscar 2018 (2018) (pořad)
Nebylo to nijak hrozné ani nudné. Kampaň #metoo ani #timesup naštěstí neotravovala. Těším se na další ročník, který bude jistě v duchu robotické diskriminace.
Mamka a taťka (2017)
Myslím, že tohle téma by šlo zpracovat lépe. Škoda.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Konečně Besson, kterej stál za to!
Naše dovolená a jiné pohromy (2014)
Dobré momenty, děcka parádní. Celkově to ale nestačilo.
Já, Tonya (2017)
Super vizuální efekty. Margot jako vždy skvělá. Díky za naservírování příběhu, který jsem neznala.
Taková moderní rodinka - Letohrádky (2015) (epizoda)
Díl s Pennem! Potěšilo.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Slabota. Podobná nuda jako Spotlight.
Tvář vody (2017)
Proplulo to totálně mimo mě. Byla jsem na Torův počin zvědavá, ale ve výsledku jsem neustále sledovala hodinky. Sally Hawkings asi dobrá. Michael Shannon taky. Jenže to bylo takové ploché. A tím nemám na mysli hrudník Sally. A i ta hudba, která by se mi normálně líbila, mě tady sr*la! Dvě dávám jen z úcty k Torovi.
Dej mi své jméno (2017)
Jedním slovem: Úžasný! Ten mladej klučík byl naprosto dokonalej, před jeho herectvím smekám klobouk až na zem. Armie mu zdatně sekundoval, ale fakt veškerej prostor si, aspoň pro mě, urval Timothée. A to mě včera v Lady Bird tak nějak iritoval. :)) Fakt šikula. Úžasný film, úžasná muzika. Italský venkov pro mě začal být neuvěřitelně přitažlivý.