Recenze (16)
Sebevražedný oddíl (2016)
No ja neviem - vlastne viem , ale mňa to vôbec nenadchlo...začiatok ako tak sa dalo , ako to čo nasledovalo potom...hrozne! Taká skladba slušných hercov , ale výkony nulové...dej niekedy taký predvydavy , že som presiel zo smiechu az do plaču...koniec nepotrebuje komentar...z tohto sa dalo vytlačiť určite viac... škoda
Bohové Egypta (2016)
Dopozeral som to na tretí pokus....podľa mňa zbytočne predlžovali celý dej...vsetko to bolo také spomalene.Režisér si pomýlil bohov s ironmanmi...
Rychle a zběsile 7 (2015)
Poda mna mal byť názov tejto časti - Zbrane a strelivo... starý Fast & Furious KDE SI ?!
Joe (2013)
Pre mňa prekvapenie ... Cage je vhodný kandidát na takú postavu .
Sejmi je všechny (2007)
s novorodencom na chrbte vystrielam celé mesto :D
Třídič č. 40 (2009)
Turci to zvládli na taký priemer...raz pozrieť a hotovo...
Dokonalý trik (2006)
Pán Tesla zostrojil kurva dobrý prístroj...super námet :D
Avatar (2009)
V 3D krásny zážitok a vôbec môj obľúbený film ... Prepracované scény a príbeh za 1...
Terminator Salvation (2009)
Rozmýšľal som medzi dvoma alebo troma hviezdičkami...ale nakoniec dve. Ja som z tejto časti veeeeeeeeeeeeeelmi sklamaný. Zaslúžilo si to viac od režiséra....
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Pecka na ktorej som vyrastal , určite lepšia ako prvá časť...