Poslední recenze (25)
Sandman (2022) (seriál)
Dlouho jsem nebyla tak rozpolcená mezi tím zda se mi seriál líbil, nebo ne. Zhruba do 6. dílu byl příběh perfektní, taky se mi líbilo zpracování postav. Představa pekla a Lucifera je za mě skvělá, to samé postava Smrti byla originální a zábavná. Od 6. dílů do konce už to nemělo takové grády, ale to bych ještě přehlédla. Co mi ale bylo až místy nepříjemné byla ta obrovská propagace homosexuality a transsexuality, která se objevuje u většiny postav a dílů. Proti homosexuálům nic nemám, ale tady už má člověk pocit, že je svět naruby. Za mě trošku přes čáru.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Chvíli jsem nevědela jestli se dívám na Dr. Strange, nebo na Mumie se vrací. Ach jo.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Mám hrozně ráda první Spider-Many ve kterých hraje Tobey. Když jsem se tedy dozvěděla, že v novém Spider-Manovi se vrátí Dr. Oc a další postavy z prvních filmů, byla jsem nadšená. Musím přiznat, že nadšení ve mě nevyprchalo ani v průběhu filmu. Je to napínavé a vtipné. Na druhou stranu ve mě hlodal červíček, zda to vlastně už není překombinovaná slátanina a jestli tvůrci maličko nepřestřelili tím, že zplácali páté přes deváté z nových i původních filmů. Každopádně, bavilo mě to, za mě super podívaná, ale 5 hvězdiček tomu dát prostě nemůžu.