Recenze (66)
Capra cu trei iezi (2022)
Na to že to bol rumunský "horor", klobúk dole za výber hercov, atmosféru. Na jedno pozretie zaujalo, bez pauzy alebo pretáčania.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Mne sa ani originál, ani remake z roku 2013 nepáčil, toto bol ale krvavý wellness, obsadenie vynikajúce.
The Last of Us (2023) (seriál)
2 * za prvé 2 diely, potom to už bola čistá nudná dráma, ktorá mi pripomína nikdy nekončiaci Walking Dead. Hru nepoznám ale určite musela byť akčnejšia a tu tej akcie a strachu bolo minimum, škoda. Prvá séria skončila nudne, takže na druhú ani nie som zvedavý. Herečka čo hrá Ellie je absolútne nesympatická.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Sledoval som do 6 série, potom ma to už nebavilo
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Áno, je to vykrádačka, taký mix všetkého čo tu už bolo (Lost, Squid Game, Hunger Games, .....) ale mňa to bavilo, v druhej polovici 1. série boli síce slabšie diely alebo druhá séria to vygradovala.
Ukolébavka (2022)
Nápad o Lilith fajn, ale to lacné prevedenie, efekty, lacný tv film
Mal de ojo (2022)
Nápad by to bol aj dobrý ,ale skôr to bola rozprávka ako horor, lakačky skoro žiadne, atmosféra 0 bodov. Ale babka bola pekne protivná.
M3GAN (2022)
Horor pre deti, krv skor žiadna, napätie nula, predvídateľnosť 100%
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Malo to hustú atmosféru, brutálne finále, palec hore. Tak na tento film tak rýchlo nezabudnem.
Úsměv (2022)
Herečka nádejná, dobre zahráté, až na ten typický americký koniec.