Recenze (955)
Cena života (2020)
Roboti byli dobrý, ale Toť vše.
Žertovné bitvy hvězd (2023) (pořad)
Pár pranku sice odhalili hned, napřiklad scéna s falešnou lahví, ale jinak celkem dobrá sranda.
Feriha (2011) (seriál)
Na telenovelu to celkem ušlo.
Wer (2013)
Krom toho přehnaného konce celkem dobrý.
Následky (2021)
Jenna Ortega se mi začíná herecky líbit čím dál víc, zahrála to znovu skvělé o tom žádná.. Film už že začátku může nabídnout krásně dramaticky depresivní atmosféru, která pokračovala až do konce. Za mě dost povedený kousek 👌
Zmetci (2021)
Začátek dobrý, ale pak už to jde od nudy k nudě.
How I Met Your Dad (2014) (TV film)
Nudná slabota. Ani se nedivím že to skončilo u pilotního dílů
Osvobození (2022)
Strašná nuda. Film mě nějak nenadchl
Kouzelný drak (2021)
Nádherná pohádka
The Lie (2018)
Konec mě dostal