Recenze (955)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
No myslel jsem že po tolika letech to už bude propadák, ale tento nový Indiana Jones mile překvapil, vizuálně to bylo skvělé a člověk se u filmu nenudi. ****
Zombieverzum (2023) (pořad)
Strašná kravina.
Velryba (2022)
Byl jsem rád že jsem po dlouhé době viděl Brendana , naposledy jsem ho viděl v Dej mi domov ( 2013 ). Fraser to zahrál skvěle, ale i tak to nebyl můj šálek kávy ***
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Po dlouhé době mě opět nějaký seriál zase chytl. Těch 16 dílů jsem prolítl jak nic , pár věcí mi tu sice vadilo ale jinak bomba 👍
Zpátky na zem (2001)
Oddychovka
XX (2017)
Nebylo to špatné, ale ty příběhy byli dost nedotažené ***
Jamesy Boy (2014)
Těhlech filmů jsem viděl mraka.. jeden z povedenějších.
610 metrů nad zemí (2022)
Zajímavým nápad který se dobře natočil
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Dalo se, ale jednička byla vtipnější a lepší.
Bastardi: Reparát (2023)
Tohle už byl špatný nápad točit. Příběh úplně o ničem, a to Magnuskovo hraní bylo úplně strašné.