Recenze (102)
Black Mass: Špinavá hra (2015)
3* za Deppuv vyborny vykon!... film jako celek prumerny.
Kosti a skalp (2015)
4x hvezdicka? jste upadli ne.. opravdova nuda tento snimek, ktera nema s westernem pranic spolecneho navic ty rozhovory mezi postavama uplna ostuda!
Muž na laně (2015)
Opravdové zklamání obzvlášť nečekané od Zemeckise.. člověk se prokouše docela nudným příběhem do samotného finále, od kterého očekává, že bude jen a jen gradovat (film je vůbec celý jen o samotném závěru..) a nakonec se samotný finiš zvrhne do naprosto přehnané absurdity (Zemeckis si tam vyloženě posledních 15-20min dělá z diváka č*****a!) Určitě se jedná z mé strany o zklamání roku.. navíc samotná hlavní postava je asi tak příjemná jako tyfus! nic proti Lewittovi :)
Papírová města (2015)
Lehce najivní film o hledání dívky, která za to ve finále ani nestála.. Snímek na jedno podívání na který si většina diváků za pár měsíců ani nevzpomene.
Já, Earl a holka na umření (2015)
Musím filmu hvězdy nám nepřáli odebrat jednu hvězdičku.. protože tohle byl galakoncert uplně jiných-skutečnějších emocích... BRAVO!!!!
Městečko Pines (2015) (seriál)
Opravdu zklamání po 6. epizode, kdy jsem si dopraval tajemna mysteriozniho mestecka, kde bylo vse posahane... nakonec tak spatne nabrany kurz uplne do blbakova STRASNE ZKLAMANI po 6. epizodach jsem usoudil, ze je nacase se s timto serialem rozloucit!
Léto k nepřežití (2001)
tak spatne nevkusnou a nevtipnou komedii jsem dlouho nevidel...
Rychle a zběsile 7 (2015)
Jediné co na tomhle pokračování už tak špatné a přehnané série bylo důstojné rozloučení s Paulem Walkerem... za to davám **
Terminator Genisys (2015)
James Cameron (za to, že vychválil T5 jako vhodné pokračování mistrovských prvních 2 dílu) SKONČÍ V PEKLE!!!
Jurský svět (2015)
Naprosto nejhorší díl série... vyhozených 150,- za kino ve 3D bez 3D + dinosauri, kteří jsou vycvičeni člověkem byla poslední kapka!