Recenze (1 946)
Shrek (2001)
8/10. Skvělá pohádka (vhodná i jako Štědrovečerní), kterou si rok co rok tradičně nenechám na 24.12. ujít.
Kocour v botách: Tři ďáblíci (2012)
Celkem hezký krátky filmeček.
Zlatá mládež (2015) (pořad)
Můj názor je takový,že se na to dá dívat,ale ty holky by si zasloužily nafackat a dát do plynu.Jinak s těma dvouma borcama problém nemám.
Kick-Ass 2 (2013)
Opět skvělá akčí komedie o superhrdinech, ale první díl byl pro mne o stupínek výš.
Kick-Ass (2010)
Skvělej komediální film o superhrdinech a dělání si z nich srandu,doporučuju.
SuperStar 2015 (2015) (pořad)
Rád se na to kouknu :)
Přizdis*áči (2011)
Legendární praštěná a šílená britská komedie o...no, o partě zábavných skvěle hláškujících a naivních tragédů. Takové divočejší a trhlejší American Pie. 7/10.
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Perfektní komedie u které jsem se hodně zasmál.
Jurský svět (2015)
Skvělý film,doporučuji zhlédnout.
Ghoul (2015)
Velmi podařený film s perfektními lekačkami a hlavně podle skutečných událostí za to dávám 4 hvězdy.