Recenze (52)
Ženy a život (2022)
Hrůza a děs co říct jiného.Moc jsem nepochopil jak se jim povedlo na tohle ukecat Osmana no ale zase si udělal na sebe a na svoje brýle reklamu (Ty jeho brýle byly asi to nejhezčí z filmu)
Přání Ježíškovi (2021)
No co na to říct....odporný paskvil naprosto bez nápadu prostě jen přetočená Noc plná zázraků. Nedá se říct ani nově natočeno prostě jen přetočeno i s dialogy a vším. Naprosto ubohé...ale hlavně že herci hérečky a podobná sebranka dostaly penízky předpokládám že z fondu na podporu kinematografie ale opravdu za nic. Tak ještě k výkonům kdybych neviděl originál asi bych dal 3 hvězdy ale ničím jsem nebyl osloven. Pořád stejné ksichty PolívkovoLangHolub musí člověk vidět ve všem, všeho moc škodí.Ale abych nepouštěl jen síru Krajčo v roli mile překvapil.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Asi budu s Verbalem souhlasit ale po době film od nějž jsem neodešel a koukal do konce za mě OK
Karel (2020)
Velmi hezká vzpomínka na mistra.Avšak dle mého názoru zbytečně dlouhé scény s písničkami.Čekal jsem víc záběrů s ním.
Mrazivá pomsta (2019)
Liam Nelson jako vždy bez chyby, ta narážka když leží před pluhem (už si starej) naprosto sedí.Asi by si měl už ve svém věku pomalu začít vybírat jiný typ role.Ale tady mu to sedlo a dvě hodiny to skvěle zabavilo.
Rychlá změna (1990)
Hodně nepovedený remake Bezva Finta s J.P.Belmondem
Den D (2008)
Tak to je bomba parodie na parodii.Sranda jak kráva.
Sputnik (2020)
velice solidní scifi skvělé prostědí u mě za 5 hvězd a hudba super
Ženská na vrcholu (2019)
Nevím bylo to slabé ale na poměry těch sraček co se dnes točí to docela ušlo.Jednoduchá oddechovka u které člověk nemusí přemýšlet.
Špindl 2 (2019)
Z hovna svíčkovou neuvaříš. První díl byla ubohost a tohle je teda otřes nechápu jak jim na tohle někdo může dát prachy.