Recenze (12)
Barbar Conan (1982)
Babovřesky jsou ještě horší, takže jedna hvězda za úžas, že se to někomu líbí. Arnold není herec, ale představitel, vrchní zlák jen poulí oči, souboje směšné. Možná kdyby mi bylo 10 a byl rok 1984...
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
karikatura Star Wars - nulový scénář, toporní herci, směšné dialogy. Jedna hvězda jen za Reyin účes. Rogue One je stokrát lepší.
Vinnetou - Vinnetou: Tajemství Stříbrného jezera (2016) (epizoda)
hrůza děs, jedna hvězda jen za náhodu, že jsem jen zrovna po řece Krka, když se natáčely scény s vorem na "Stříbrném jezeře".
Vinnetou - Vinnetou: Poslední bitva (2016) (epizoda)
Scooter náčelníkem Komančů?
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Skutečná hrůza - mumraj nadbytečných postav, úděsné dialogy, obscénní, hrubé a kruté (např. úvodní poprava koloucha), vtip veskrze žádný, prostě slátanina. Chvíli jsem váhal nad jednou hvězdou kvůli hudbě, ale závěrečné "ahoj" mě přivedlo zpět na zem. Herečka představující princeznu tolik zde kritizovaná mi zas tak moc nevadila, ale ty vlasy... Doufám, že už to nikdy nebudou dávat. Toto dílo by se možná dalo přijmout, bylo-li by prezentováno jako absolventská dada improvizace, ale pohádka pro děti to skutečně není.
Boj o Hedvábnou stezku (2015)
strašná slátanina, jednu hvězdičku za Peng Lin.
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Jsem překvapený z tolika negativních komentářů. Mně se to líbilo, celkem vtipné, originální, i když spíš pro dospělé a děti tak z leckterých gagů nic neměly. Rozhodně jedna z lepších pohádek poslední doby, rozhodně lepší, než ty uječené Troškovy nebo loňský Sněžný drak. Liška naštěstí neměl moc prostoru, herecky mi vadil ještě ten velitel stráže, jinak celkem ok.
Dva nosáči tankují super (1984)
Když mi bylo 14, tak jsem to žral, ale teď se na to nedalo skoro koukat...
Signál (2012)
o ničem, nuda.
M*A*S*H (1970)
nuda