Recenze (58)
Interstellar (2014)
Příliš mnoho nedomyšleného, proto jen 4.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Zřejmě to měla být bondovka pro děcka. Pak ovšem nechápu, proč se chtěla nechat švédská princezna prcat do zadku.
Krutý a výjimečný (2014)
Tak z tohoto jsem byl normálka hotovej.
Litva, do toho! (2014)
Jízda od začátku do konce. Srandy kopec. Litvu si člověk prostě zamiluje.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Měl jsem z toho strach, ale byla to fakt prdel, místy až k pochcání. Tomuhle může dát dvě jenom stará panna.
Nejhledanější muž (2014)
Na špionážní drama tomu chybí sešup, ale dá se to.
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
Z pěti na dvě hvězdy po homo scéně.
Predestination (2014)
Mysteriózní sci-fi. Na to musí mít člověk náladu. Já se trefil.
REC 4: Apokalypsa (2014)
Za roli lodního motoru jednu hvězdu dolů, bez něj by to byl nejlepší díl série.
Sabotáž (2014)
Konečně po letech dobrej akčňák.