Recenze (1 327)
Stážista (2015)
Sladký dědula Niro? Ne, je to lotr! Takže ani skutečně sladká Anne Hathaway jako jeho šéfka to nevytrhne. Scénář je ultraamerický a dokonale sterilní. Pohádka pro babičky na dobrou noc.
Dare (2009)
2 kluci a holka, kamarádi, či milenci, teplí, či hetero???? tohle se tam řeší celý film.....zvláštní a psychologické. Hledání sebe sama ve věku 18 let. Proč ne, ale žádný hit to nebude.
Manželství Marie Braunové (1979)
Ty myšlenky o silných ženách, které v mužském světě tíží jejich úděl, obraz poválečného Německa atd atd....kecy, kecy, kecy! To všechno tam mělo být, ale realita byla nepochybně naprosto jinde..... tohle je umělá nuda o umělé ženě, rádoby umělecké dílo, a ať jdou všichni pozéři, kteří si libují, jaký to byl obraz poválečného Německa, do háje....
Veřejný dům hrůzy (2012)
Tohle si asi užijí jen primitivové a filmoví analfabeti.....těm totiž vyhovuje explicitní násilí a zobrazování hnusu.....Po filmařské stránce zde není NIC zajímavého, navíc je to nuda, v půlce jsem znechuceně ukončil produkci.
Vysoké podpatky (1991)
Umělé, ale fakt šíleně. A ještě navíc přeplněné nesympatickými krávami a voly. Sorry, jako....půlka je max....
Jako bych tam nebyla (2010)
Jako bychom tam byli společně s těmi ubohými ženami, a tak opravdu cítíme ten Strach s velkým S, před jejich vězniteli a strach z dalšího osudu za války v Jugoslávii....působivé, a přitom natočeno citlivě a vkusně, možná až příliš....jen to tempo bylo lehce uspávací.....ale hlavní krásná herečka byla opravdu na Oscara.
Planina v ohni (2008)
Pro fanoušky skákání v různých časových rovinách. Člověk má na konci radost, že ta mozaika do sebe tak nějak zapadla a že to pochytil, snad správně:) tak asi kvůli tomu čtyři hvězdy, i když je to průměr, který zvedají některé hodně silné okamžiky v životě tří (vlastně dvou) krásných žen...život je někdy svině...
Připravte si kapesníky (1978)
Blier je rejža provocateur..:) ne každý nám naservíruje jako vyvrcholení filmu vztah 13letého hošíka a dospělé ženy poté, co sledujeme marné snažení dvou chlapů o její obveselení....zvláštní film, postavy jsou pitomé, příběh dost řídký, avšak je to provokativní
Děkuji, živote (1991)
Šílená šílenost, která nenudí, i díky dvojce zvláštních mladých holek, které mění doby a prožívají opravdu zvláštní situace.
Poslední tango v Paříži (1972)
Film, který překvapuje sexuální otevřeností a nudí svou nepřirozeností a divnou strojeností....živočišnost a myšlenky o lásce a smrti.....celkově však dost divné....