Recenze (128)
Klíč (2005)
za závěrečnou pointu jednoznačně 4 hvězdičky
Madagaskar (2005)
Chci film jen o tučňácích - ďáblové!:-)
Mariňák (2005)
spíš 3 a 1/2 *
Mlha (2005)
Tohle je hodně na hraně parodie (scény na lodi, naprosto geniální postavy, které si ihned vše spojí dohromady - v tom je vynikající zejména hlavní hrdinka, ta holka je lepší než Monk a celá CSI New York, Miami, Las Vegas, Hercule Poirot s Sherlock Holmes!). Celkové rozuzlení je pak to nejstupidnější, jaké jsem v hororu kdy viděl, uff
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Příjemně jsem se bavil, a to asi bylo posláním tohoto snímku. Mezi hlavními protagonisty to jiskří až to hrozí požárem (večeře, závěsy:-). Příjemným zjevením je i postava Vince Vaughna. Tenhle chlapík se mi zamlouvá čím dál víc.
Obchodník se smrtí (2005)
:-) kupte šest a jeden máte zdarma...:-)
Ochránce (2005)
Uff! to teda byla síla! Kindergarten Cop je proti tomu oscarové veledílo! Absolutně nudné, absolutně nevtipné a absolutně trapné. Ptám se jen proč? Viděl-li někdo trailer, nechť do kina rozhodně nechodí. Samotný trailer je totiž 500 procentním koncentrátem, jehož vtipnost je neúměrně větší než samotného filmu. Vin Diesel spadnul do sraček v tomhle filmu spadnul do sraček, a to doslova i obrazně.
Ostrov (2005)
Michael Bay rulez! Po Skále určitě nejlepší Bayův film. Škoda jen. že trailer vše vyžvanil a připravil tak drtivou většinu lidí o jeden zásadní dějový zvrat:-( Co totálně nechápu, je mizerná návštěvnost v amerických kinech! Proč? Že by se amíkům nelíbilo kritika klonování???? Přeci jen nechat si vyrobit "zásobní orgány" je lákávé, že! Jo a Scarlett to sakra sluší!
Pád do tmy (2005)
Velmi slušné, pochvala za závěr, atmosféru a vůbec se mi potom nějak špatně usínalo :-)
Rukojmí (2005)
Poicista, který selhal v akci, zemřeli kvůli němu lidé, nyní se trápí, musí znovu do akce. Ajaj, kolikrát už jsme to viděli? V Rukojmí ale překvapivě tisíckrát opakované funguje. Velkou zásluhu má na tom určitě chytrý scénář propojující dva zločiny. Škoda, že závěrečná katarze v opuštěné hospodě vyznívá poněkud hluše do prázdna. TO už je opravdu po všem? napadlo mě. Takže spíš 3 a 3/4 *