Oblíbené seriály (10)
Domek z karet (2013)
Napínavý, překvapivý, intelginetní a výborně zpracovaný! Pro mě seriálovej objev roku :P
Fargo (2014)
Kdo miluje Fargo (1996), musí milovat Fargo (2014)! Jeden ze seriálovejch klenotů protkanej stejně jako původní snímek černym humorem, sněhem umazanym od krve, řadou pitoreskních exotů a strhující hudbou. Navíc obrovskym plusem zůstává fakt, že děj je napínavej a nepředvídatelnej. Doporučuju :)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Most (2011)
Městečko Twin Peaks (1990)
Vlak dětství a naděje (1985)
Čtvrtá hvězda (2014)
Nejlepší českej komediální seriál. Takovej malej českej originální Kancl. Humor Dejvickýho divadla není pro masy, lidi si tu nekopou do zadku a nekloužou na slupce od banánu. Holt, nezasměje se tak každý. Já se ale doslova řechtal :))
Sherlock (2010)
No toto! Napětí vtipně? Vtip napínavě? Scherlock opravdu, ale opravdu na zabití, Watson k politování a okolo spousta tajemství, který je potřeba vyřešit :)